telefon: 89 625 82 55
Kod SWIFT/BIC: POLUPLPR

Wakacje kredytowe

Szanowny Kliencie

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom Bank Spółdzielczy
w Nidzicy wprowadza możliwość skorzystania z zawieszenia spłaty kredytu, o którym mowa
w w/w Ustawie, a mianowicie:

1. Można dokonać zawieszenia spłaty jednego kredytu hipotecznego w PLN przeznaczonego na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych – maksymalnie na 8 miesięcy w latach 2022-2023.

2. Z zawieszenia spłaty kredytu można skorzystać, jeżeli:

a) umowa kredytu została zawarta przed 01.07.2022r.

b) okres kredytowania kończy się po 31.12.2022r.

3. Spłatę kredytu można zawiesić:

a) na 2 miesiące w okresie 01.08.2022r. – 30.09.2022r.

b) na 2 miesiące w okresie 01.10.2022r. – 31.12.2022r.

c) po 1 miesiącu w każdym kwartale 2023r.

4. Wniosek można złożyć:

a) pisemnie – osobiście w Placówce Banku lub

b) drogą mailową, wyłącznie gdy załączony do maila Wniosek opatrzony jest kwalifikowanym podpisem elektronicznym wszystkich Kredytobiorców, na adres: kredyty@bsnidzica.pl  lub

c) za pośrednictwem bankowości elektronicznej

d) drogą pocztową na adres Placówki Banku (adresy Placówek Banku dostępne są na stronie internetowej Banku).

5. Wniosek należy złożyć najpóźniej w dniu płatności raty, która ma być objęta wakacjami kredytowymi, do godziny 12-tej. W przypadku wniosków składanych drogą pocztową na adres Placówki Banku decyduje data doręczenia wniosku do Placówki Banku.

6. Wniosek może być podpisany przez jednego kredytobiorcę.

7. Wniosek może zostać złożony odrębnie na poszczególne okresy przewidziane Ustawą lub jednorazowo uwzględniając wszystkie lub niektóre okresy zawieszenia spłaty kredytu.

8. Bank nie pobiera opłat za zawieszenie spłaty kredytu.

9. W okresie zawieszenia spłat kredytu Bank nie nalicza odsetek i nie pobiera innych opłat, z wyjątkiem składek ubezpieczeniowych powiązanych z umową kredytu.

 10. Okres kredytowania i daty umowne zostaną przedłużone o okres zawieszenia spłaty kredytu, bez konieczności zawierania aneksu do umowy kredytu.

 11. Informacje o zawieszeniu spłaty kredytu przekazywane są do Biura Informacji Kredytowej S.A.

Pobierz wniosek:

Wniosek o Wakacje kredytowe do pobrania (.docx)

Wniosek o Wakacja kredytowe do pobrania (.pdf)

 

 

Program Dobry Start – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny

Kogo dotyczy

Możesz raz w roku otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dziecka, bez względu na dochód rodziny, jeśli jesteś rodzicem ucznia:

  • w wieku do 20 lat,
  • w wieku do 24 lat (w przypadku ucznia z niepełnosprawnością).

LOTERIA NA OKRĄGŁO

Każdy nowy produkt to szansa na wygraną!

Jesteś klientem jednego z Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS? A może dopiero porównujesz oferty? Mamy dla Ciebie doskonały argument!

Od 1 czerwca do 20 grudnia 2022 roku każdy nowy produkt to szansa na wygraną 500 zł, laptopa lub samochodu Toyota Yaris. Tak działa nasza Loteria na okrągło!

Zaproszenie na ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI

Zarząd Banku Spółdzielczego w Nidzicy działając zgodnie z art. 39 § 1 ustawy z dnia 16.09.1982r. Prawo spółdzielcze oraz § 23 ust. 1 Statutu Banku zaprasza na ZEBRANIE PRZEDSTAWICIELI, które odbędzie się  w dniu 31 maja 2022 roku (wtorek) o godz. 10°° w Restauracji „Pod zamkiem” Biała , ul. Słowackiego 7,
13-100 Nidzica.

Świadczenie 500+ dla obywateli Ukrainy/500+ пільг для громадян України

Od 26 marca 2022 r. obywatele Ukrainy, którzy mają pod opieką dziecko, mogą wnioskować o świadczenie 500+ przez system elektroniczny ZUS - Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS

Bądź cyberbezpieczny!

„BĄDŹ CYBERBEZPIECZNY!” pod takim hasłem aktor Pan Michał Piela przedstawia jak zabezpieczyć swoje finanse podczas płatności internetowych. Ostrzega przed ułudą łatwych zarobków, fałszywymi linkami do płatności, oszustwami „na pracownika banku”. Uświadamia, że numer karty płatniczej to dane poufne, kopie zapasowe są niezbędne, autoryzacja transakcji wymaga przeczytania treści komunikatu.

Zachęcamy do obejrzenia!

Konkursy Programu TalentowiSKO dobiegają końca

Właśnie trwa IX edycja edukacyjnego Programu TalentowiSKO realizowanego przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, w tym również nasz Bank! Regulaminowo  konkursy, organizowane w ramach Programu, zakończą się pod koniec marca.

 

Nasz Bank Spółdzielczy we współpracy z lokalnymi szkołami jest w pełni zaangażowany
w Program TalentowiSKO. Uczniowie szkół mają czas na dokończenie swoich prac konkursowych do 31 marca br. Następnie do 8 kwietnia br. czekamy na ich elektroniczne raporty.

Popularne metody na wyłudzenia pieniędzy przez cyberprzestępców.

 

W poniższych klipach filmowych poruszono kwestie nieustająco popularnych metod na wyłudzanie pieniędzy przez cyberprzestępców.

Przedstawiono różne scenariusze oszustw: „na wnuczka”, „na pracownika banku”, fałszywych linków do płatności.

Wpłaty na zbiórki w celu pomocy Ukrainie

Bank Spółdzielczy w Nidzicy – ramach solidarności z narodem Ukraińskim – do odwołania, zwalnia z opłat związanych z przelewami/wpłatami na zbiórki w celu pomocy Ukrainie.

Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z  odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.  

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę

W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

 

KNF ostrzega przed fake newsami

UWAGA!!!

Nie ma powodów do obaw!

Polski sektor bankowy działa bez zakłóceń i realizuje wszystkie swoje funkcje wobec klientów - poinformował Urząd Komisji Nadzoru Finansowego.

Uważajmy na fałszywe informacje i nie dajmy się zmanipulować!

Lokata Premium

Chcesz ulokować swoje oszczędności?
Szukasz dobrej lokaty?
Skorzystaj z naszej oferty nawet 1,5 % w skali roku!
Nie musisz wychodzić z domu, lokatę założysz zarówno w placówkach Banku, jak i poprzez bankowość elektroniczną

Uwaga na ataki typu voice phishing!

W związku z nieustannym wzrostem liczby ataków typu voice phishing zamieszczamy infografikę mówiącą o tego typu niebezpieczeństwach.

Zadbajmy o bezpieczeństwo naszych finansów!

Podwyższenie stóp procentowych

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że w związku z podjętą w dniu 08.02.2022 r. decyzją Rady Polityki Pieniężnej o podwyższeniu stóp procentowych NBP, automatycznie nastąpiła zmiana oprocentowania dla rachunków, których oprocentowanie liczone jest zgodnie ze wzorem zawartym w umowie rachunku.

BLIK w aplikacji mobilnej BSGo

Bank Spółdzielczy w Nidzicy informuje, o wdrożeniu usługi BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.

Jednocześnie informujemy, że dotychczasowa funkcjonalność BLIK w aplikacji BSPay zostanie dezaktywowana z dniem 01.05.2022 r.

Jeśli korzystacie Państwo już z aplikacji BSGo wystarczy aktywować usługę i możecie w pełni korzystać z funkcjonalności zarówno BLIK jak i bankowości elektronicznej.

Jeśli chcecie Państwo zmienić formę autoryzacji z SMS na aplikację mobilną należy złożyć wniosek w bankowości elektronicznej lub placówce banku.

Rodzinny Kapitał Opiekuńczy

Już od dziś Bank Spółdzielczy w Nidzicy umożliwia składanie wniosków o Rodzinny Kapitał Opiekuńczy za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej oraz w placówkach Banku.

Zmiana sposobu składania wniosków o świadczenia wychowawcze 300/500+

Szanowni Państwo,

nowelizacja ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci przenosi ustalanie uprawnień do świadczenia wychowawczego oraz jego wypłatę z gmin do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

PODWYŻSZENIE STÓP PROCENTOWYCH

Szanowni Państwo!
 

Uprzejmie informujemy, że w związku z podjętą w dniu 08.12.2021 r. decyzją Rady Polityki Pieniężnej o podwyższeniu stóp procentowych NBP, automatycznie nastąpiła zmiana oprocentowania dla rachunków, których oprocentowanie liczone jest zgodnie ze wzorem zawartym w umowie rachunku. Nowe oprocentowanie obowiązuje od 09.12.2021 r. , czyli od dnia wejścia w życie decyzji Rady Polityki Pieniężnej. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej https://bsnidzica.pl/taryfy-i-oprocentowanie.html

Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!

Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.

W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).

Podwyższenie stóp procentowych

Szanowni Państwo!
 

Uprzejmie informujemy, że w związku z podjętą w dniu 03.11.2021 r. decyzją Rady Polityki Pieniężnej o podwyższeniu stóp procentowych NBP, automatycznie nastąpiła zmiana oprocentowania dla rachunków, których oprocentowanie liczone jest zgodnie ze wzorem zawartym w umowie rachunku. Nowe oprocentowanie obowiązuje od 04.11.2021 r. , czyli od dnia wejścia w życie decyzji Rady Polityki Pieniężnej. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej https://bsnidzica.pl/taryfy-i-oprocentowanie.html

Tarcza finansowa PFR 2.0 - rozliczenie i umorzenie subwencji

Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.

Kartowe emocje z Grupą BPS

Kartowe emocje z Grupą BPS

W związku ze zbliżającymi się Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Beijing 2022, Visa przygotowała wyjątkowy konkurs dla klientów indywidualnych Grupy BPS korzystających z kart Visa. Ambasadorem konkursu jest Kamil Stoch, który należy do Team Visa i jest jednym z faworytów do medali na zbliżających się igrzyskach.

Drogi Kliencie, uważaj na telefonicznych oszustów

BANK SPÓŁDZIELCZY W NIDZICY PRZYPOMINA

Pracownik Banku, podczas rozmowy telefonicznej NIGDY nie poprosi Cię o:

* podanie mu hasła dostępu, danych karty czy innych danych potrzebnych np. do zalogowania się do bankowości elektronicznej.


* instalację dodatkowego oprogramowania na urządzeniach, z których logujesz się do bankowości elektronicznej.

* wypłatę pieniędzy, ani wpłatę ich na inne konto.

BĄDŹ CZUJNY!

Zmiany do moratorium pozaustawowego

Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych przez banki

Publikujemy Komunikat Związku Banków Polskich dotyczący „Stanowiska banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego".

Tarcza Finansowa PFR 2.0

Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa. W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza .

Zmiany w usłudze 3D Secure i realizacji transakcji kartami w Internecie

Uprzejmie informujemy, że od stycznia 2021 r. wchodzi w życie zmiana przepisów prawa, która wymusza modyfikację usługi 3D Secure tak, aby spełniać wymogi dotyczące silnego uwierzytelniania transakcji wynikające z Dyrektywy PSD2.

Komunikat do klientów sektora bankowego w sprawie brexitu

Od 1 lutego 2020 r. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (Wielka Brytania) nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej (UE), jednocześnie od 1 lutego 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. ustanowiony został tzw. okres przejściowy, który w praktyce oznacza, że Wielka Brytania jest związana całym prawem UE i jest traktowana jakby nadal była członkiem UE, z tą jednak różnicą, że przedstawiciele Wielkiej Brytanii nie uczestniczą w pracach instytucji UE.

Wydłużenie terminu dostarczania dokumentów potwierdzających umocowanie osób składających wnioski w ramach Tarczy Finansowej PFR

Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2020 r. na dzień 31 stycznia 2021 r.

Rachunek Walutowy

Rachunek walutowy to idealne rozwiązanie dla Klientów pracujących za granicą,

zarabiających w walucie wymienialnej lub często podróżujących poza granice kraju.

Apple Pay w naszym Banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego Banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

Tarcza Finansowa PFR

Tarcza Finansowa PFR

Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR – program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa. Wnioski o finansowanie w postaci częściowo bezzwrotnych subwencji w przypadku mikrofirm oraz małych i średnich firm już teraz można składać poprzez system bankowości internetowej naszego Banku.

W przypadku dużych firm wnioski o pomoc można składać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie PFR (link podajemy poniżej).

Zawieszenie spłaty rat kredytów

Szanowny Kliencie

Umożliwiamy zawieszenie spłaty rat kredytów dla Klientów indywidualnych, przedsiębiorców oraz rolników, których sytuacja finansowa ulegnie pogorszeniu
w związku z pandemią koronawirusa.

Miniaplikacja Wnioski

W związku z informacjami dotyczącymi rozprzestrzeniania się koronawirusa (SARS-CoV-2), wiele instytucji i firm wprowadza środki zapobiegawcze, mające na celu ograniczenie ryzyka zachorowań.

Działania pomocowe dla Klientów

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów  

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku
z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje
o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne

Obniżenie stóp procentowych

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, że w związku z podjętą w dniu 08.04.2020 r. decyzją Rady Polityki Pieniężnej o obniżeniu stóp procentowych NBP,

Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19)

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. „rezerw krajowych NBP”.

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

Indywidualny rachunek podatkowy od 2020 roku

Indywidualny rachunek podatkowy od 2020 roku

Od 1 stycznia 2020 roku zmieniają się przepisy, które dotyczą każdego z nas.

Nowa funkcjonalność w BS Nidzica

Nowa funkcjonalność w BS Nidzica

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że wdrożyliśmy TRWAŁY NOŚNIK.

To nowa funkcjonalność, dzięki której drogą elektroniczną przekazywane będą Państwu informacje

wymagane przepisami prawa – w szczególności:

Kolejne informacje o zagrożeniach internetowych

Oszustwa związane z bankowością internetową o których pisaliśmy już jakiś czas temu nasilają się. Musimy o tym głośno mówić bo wiedza i świadomość takiego zagrożenia mogą pomóc się temu przeciwstawić. Sprawa jest poważna ponieważ przestępcy próbują wyłudzić nasze dane do logowania i środki na koncie coraz doskonalszymi metodami.

UWAGA! OSZUŚCI NIE ODPOCZYWAJĄ!

Pomimo majówki, a więc okresu grillowania i urlopowania, prosimy nie tracić czujności! Okres rozluźnienia nastrojów jest świetną okazją dla przestępców oraz cyberprzestępców.


30 kwietnia zarejestrowano pierwsze w Polsce przypadki wyłudzeń danych do logowania do bankowości internetowej za pośrednictwem stron internetowych „przypominających strony banku klienta” połączone z wysyłaniem fałszywych treści wprowadzających odbiorcę w błąd przy pomocy wiadomości SMS. Sprawa jest świeża i poważna – nie należy tego lekceważyć!

 

Więcej informacji i szczegółów znajdziemy w linku poniżej. Prosimy pamiętać, że wiedza i świadomość zagrożeń w otaczającym nas świecie (oraz cyberświecie) mogą nam pomóc uniknąć kłopotów i nieprzyjemności. https://niebezpiecznik.pl/post/uwaga-polscy-przestepcy-polaczyli-2-scamy-w-jeden/

 

Oszustwa związane z bankowością internetową cały czas się nasilają. Musimy o tym głośno mówić bo wiedza i świadomość takiego zagrożenia mogą pomóc się temu przeciwstawić. Sprawa jest poważna ponieważ przestępcy próbują wyłudzić nasze dane do logowania i środki na koncie coraz doskonalszymi metodami.

WIĘCEJ INFORMACJI W LINKU PONIŻEJ:

https://zbp.pl/wydarzenia/archiwum/wydarzenia/2019/maj/uwaga-na-falszywe-strony-udajace-posrednikow-szybkich-platnosci

Google Pay - już dostępne!

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

Informacja o rachunkach VAT

Bank Spółdzielczy w Nidzicy uprzejmie informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018 r. poz. 62), otworzył rachunek VAT dla każdego Klienta posiadającego rachunek rozliczeniowy w PLN.

Mechanizm Podzielonej Płatności (Split Payment)

Z dniem 1 lipca 2018 r. zacznie obowiązywać Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw wprowadzająca mechanizm podzielonej płatności (ang. Split Payment).

Poradnik Jak nie paść ofiarą oszustwa metodą „na wnuczka” czy „na policjanta”

Oszustwa metodą „na wnuczka” to bardzo poważny problem dotyczący przede wszystkim osób w podeszłym wieku, którym grozi utrata oszczędności całego życia.

Zachęcamy do lektury poradnika "Bezpieczne finanse seniora, czyli jak nie paść ofiarą oszustwa metodą „na wnuczka” czy „na policjanta”

Poradnik podpowiada na co senior powinien zwrócić uwagę przy rozmowie z rzekomym wnukiem bądź policjantem i jak reagować kiedy znajdzie się w takiej sytuacji.

Bezpieczne zakupy w Internecie - dobre praktyki

W związku z coraz częstszymi przypadkami prób oszukiwania klientów korzystających z zakupów w Internecie Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa Związku Banków Polskich przygotowało kilka wskazówek, które zwiększą Twoje bezpieczeństwo.

Załóż już teraz bezpłatny profil zaufany i bądź gotowy na JPK_VAT

Dzięki profilowi zaufanemu eGo mikroprzedsiębiorcy mogą łatwo, szybko i bezpiecznie wysyłać obowiązkowe pliki JPK_VAT.

Zachęcamy do jak najszybszego zakładania profilu zaufanego, który nie tylko upraszcza kontakt z administracją skarbową, ale również umożliwia załatwianie wielu innych spraw urzędowych.

Mikroprzedsiebiorcy wyślą pierwsze JPK_VAT (za styczeń) do 26 lutego 2018 r.

Zmieniłeś dowód - zgłoś do Banku

Szanowny Kliencie!

zmieniłeś dane osobowe (dowód osobisty, dane kontaktowe), zapraszamy do placówki banku w celu ich aktualizacji.

Dzięki temu, będziesz mógł w pełni korzystać w naszych usług.

Wniosek o zmianę danych osobowych

 

  • Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.