Obsługa bez barier to konkretne działania.
Bank Spółdzielczy w Nidzicy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dostępność oferowanych usług dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Zapewniamy naszym klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów – poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty i wpłatomaty oraz telefonicznie
W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.
Nasza strona internetowa nie jest zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Pracujemy nad tym, aby strona www.bsnidzica.pl była dostępna dla wszystkich użytkowników, również dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Jesteśmy w trakcie przygotowania nowej strony internetowej i na bieżąco pracujemy nad udostepnieniem funkcjonalności wynikających z obowiązujących z przepisów prawa krajowego, międzynarodowych standardów, w szczególności wytycznych WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrych praktyk.
Struktura i nawigacja
Czytelność i kontrast
Grafiki i multimedia
Dostosowanie do różnych urządzeń
Kompatybilność z technologiami wspomagającymi
Nasza bankowość elektroniczna jest częściowo zgodna z wymaganiami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, dlatego na bieżąco pracujemy nad udostępnieniem kolejnych funkcjonalności. Niezgodności i wyłączenia występują w części widoków i funkcjonalności aplikacji, a nie w całym zakresie jej działania.
Aby zapewnić Ci dostępność i bezpieczeństwo, w naszych systemach używamy prostego języka, dzięki temu są intuicyjne, proste w obsłudze, a treść ekranów może zostać odczytana przez programy komputerowe.
Aplikacja została zaprojektowana z myślą o różnych rozdzielczościach ekranu, co zapewnia wygodę korzystania na komputerach, tabletach i smartfonach. Układ aplikacji dynamicznie dopasowuje się do rodzaju i orientacji ekranu.
Bank zapewnia obsługę telefoniczną w zakresie informacji o świadczonych usługach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy banku pod numerem: +48 89 625 82 55 (Sekretariat).
Infolinia zastrzeżenia kart jest czynna całodobowo pod numerami telefonów:
Staramy się, aby infolinia była dostępna i wygodna dla wszystkich, dlatego ma proste i intuicyjne komunikaty głosowe. Konsultanci zostali przeszkoleni w kontaktach z osobami ze szczególnymi potrzebami. Bank dąży do tego, aby klienci zawsze otrzymywali jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania. Jeśli potrzebujesz, aby pracownik mówił wolniej lub głośniej, należy o tym poinformować.
Oferujemy i świadczymy następujące usługi, zgodnie z art. 5 pkt 30 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r.
o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze: kredyt konsumencki i hipoteczny oraz usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym.
Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów,
Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy w sposób, który ułatwia ich zrozumienie:
Naszym celem jest, by każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – rozumiał, jakie usługi oferujemy i na jakich zasadach.
Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając te udogodnienia, staramy się zapewnić jak najlepszą komunikację, największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Udogodnienia dostępne w naszych placówkach:
W trosce o zapewnienie wysokiej jakości obsługi wszyscy pracownicy placówek przeszli szkolenie
z zakresu obsługi osób ze szczególnymi potrzebami.
Dbamy o dostępność swoich usług bankowych, w tym bankomatów/wpłatomatów, dla jak najszerszego kręgu klientów, w tym osób z niepełnosprawnościami. Dostępność poszczególnych bankomatów/wpłatomatów będzie sukcesywnie dostosowywana w ramach 5-ciu funkcjonalności:
Staramy się, aby nasze placówki były dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami. Informacje o dostępności architektonicznej poszczególnych placówek zostaną oznaczone symbolami graficznymi, które będzie można znaleźć na liście placówek dostępnej na naszej stronie internetowej https://www.bsnidzica.pl
Masz prawo złożyć do nas skargę, jeżeli uważasz, że usługi bankowości detalicznej lub produkty wykorzystywane do ich oferowania lub świadczenia nie są dla Ciebie dostępne.
Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi i oferowane produkty spełniały oczekiwania naszych klientów oraz były zgodne z obowiązującymi regulacjami prawnymi oraz standardami dostępności.
Jeśli jednak jesteś z nich niezadowolony i uważasz, że nie są one dla Ciebie dostępne lub napotkałeś inne trudności – masz prawo złożyć skargę. Każde zgłoszenie jest przez nas traktowane poważnie i rozpatrywane indywidualnie w możliwie najkrótszym czasie.
Masz prawo złożyć skargę, jeśli uważasz, że nasze usługi lub produkty nie są dla Ciebie łatwe w użyciu (niedostępne). Przyjmiemy Twoją skargę i na nią odpowiemy.
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Twoja skarga powinna zawierać:
Możemy nie rozpatrzeć Twojej skargi, jeśli:
Ważne: Jeśli nie zajmiemy się Twoją skargą, poinformujemy Cię o tym i powiemy dlaczego.
Zazwyczaj odpowiemy na Twoją skargę w ciągu 30 dni od jej otrzymania.
Jeśli sprawa jest trudna, możemy potrzebować więcej czasu (do 60 dni). Wtedy Cię o tym poinformujemy i powiemy, kiedy dostaniesz odpowiedź.
Odpowiemy Ci w taki sam sposób, w jaki złożyłeś skargę (na przykład e-mailem, jeśli wysłałeś e-maila), chyba że zgodzisz się na inną formę.
Nasza odpowiedź będzie jasna i powie Ci:
Informacje na temat możliwości złożenia skargi znajdziesz tutaj: https://www.bsnidzica.pl/procedura-skladania-i-rozpatrywania-skarg-i-reklamacji-klientoacutew-banku-spoacuteldzielczego-w-nidzicy.html
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o analizę mapy dostępności usług bankowości detalicznej dostępnych w naszym banku.
Data sporządzenia deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
Waluta | Sprzedaż Pieniądz | Kupno Pieniądz |
---|---|---|
1 USD | 3.744000 | 3.522700 |
1 GBP | 5.077100 | 4.742700 |
1 EUR | 4.380600 | 4.122100 |
2025-07-07 | ||
|
+0,54% | |
|
+0,49% | |
|
+0,00% | |
|
+1,27% | |
|
-11,11% | |
Wspierane przez Money.pl |