telefon: 89 625 82 55
Kod SWIFT/BIC: POLUPLPR

BLIK w aplikacji mobilnej BSGo

Bank Spółdzielczy w Nidzicy informuje, o wdrożeniu usługi BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.

Jednocześnie informujemy, że dotychczasowa funkcjonalność BLIK w aplikacji BSPay zostanie dezaktywowana z dniem 01.05.2022 r.

Jeśli korzystacie Państwo już z aplikacji BSGo wystarczy aktywować usługę i możecie w pełni korzystać z funkcjonalności zarówno BLIK jak i bankowości elektronicznej.

Jeśli chcecie Państwo zmienić formę autoryzacji z SMS na aplikację mobilną należy złożyć wniosek w bankowości elektronicznej lub placówce banku.

 

 

W przypadku braku dostępu do bankowości internetowej zapraszamy do placówek banku w celu aktywacji usługi.

Regulamin usługi BLIK - kliknij aby pobrać

Mamy nadzieje że wprowadzona Usługa BLIK dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Nidzicy pozwoli cieszyć się szybkimi płatnościami gdzie chcesz!!!

Zmieniamy się dla Ciebie

 

Aktywuj Blika w aplikacji BSGo już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz !

Jak aktywować usługę?

  • Aby zacząć korzystać z usługi należy uruchomić aplikację mobilną BSGo
  • Po uruchomieniu aplikacji, pojawi się nowy klawisz: Wygeneruj kod Blik - kliknij 
  • Następnie pojawi się ekran aktywacji Blika klikamy Włącz BLIK i potwierdzamy pinem
  • Po prawidłowej autentykacji wyświetlany jest ekran Ustawienia BLIK umożliwiający włączenie BLIKA
  • Akceptujemy regulamin i przesunięcie suwaka przy opcji Włącz BLIKA.
  • Potwierdzenie BLIK został włączony

Jak korzystać z BLIKA?

Wypłacaj BLIKIEM z bankomatu

  1. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  2. Wybierz kwotę wypłaty.
  3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
 

Płać BLIKIEM w internecie

  1. Wybierz „Płatność BLIK”.
  2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie

Płać BLIKIEM w sklepie

  1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
  2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
  3. Wpis kod na terminalu.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

 

wstecz
  • Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.